تبلیغات تاثیرگذار اجتماعی (Influencer Marketing) شامل همکاری با افرادی است که در شبکههای اجتماعی تاثیرگذار هستند و میتوانند پیام برند را به صورت طبیعی به مخاطبان خود منتقل کنند. انتخاب صحیح تاثیرگذاران، شفافیت در همکاری و ایجاد محتوای معتبر و جذاب از نکات مهم در این نوع تبلیغات است.
شاید مهمترین مزیت تبلیغات مجازی (آنلاین)، این مسئله باشد که میتوانید همهچیز را اندازهگیری کنید؛ بنابراین هر لحظه که احساس کردید کانال درستی را انتخاب نکردهاید یا متن تبلیغاتی مشکل دارد، کمپین را اصلاح میکنید.
از طرفی، وقتی تبلیغ خودتان را روی بیلبورد نصب میکنید، کار تمام است! هزینهٔ تغییر آن بهحدی زیاد است که دیگر چارهای بهغیر از قبول شکست ندارید.
اطلاعات جالبی بود