استفاده از فناوریهای جدید مانند واقعیت مجازی (VR) و افزوده (AR) در تبلیغات، تجربه کاربران را بهینه ساخته و تعامل بیشتری را با مخاطبان فراهم میکند.
ایده های تبلیغاتی
آماده برای شروع
توسعه راه حل هایی برای آینده
شروع تبلیغات به هزاران سال پیش برمیگردد. یکی از اولین نمونههای تاریخی، تبلیغاتی است که در حدود ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد در بابل پیدا شده و به طور عمده برای تجاری کردن محصولات خاصی استفاده میشده است.
- حقیقتگویی و شفافیت
- قابلیت شناسایی
- حفظ حریم خصوصی
- ممنوعیت تبلیغات برای برخی محصولات
- تمرکز بر مخاطب هدف