شبکههای اجتماعی به دلیل دسترسی گسترده و امکان هدفگیری دقیق مخاطبان، نقش بسیار مهمی در تبلیغات دارند. برندها میتوانند از پلتفرمهایی مثل فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و تیکتاک برای تبلیغات استفاده کرده و از امکانات مختلف این پلتفرمها نظیر پستهای اسپانسری، داستانها و تبلیغات ضروری بهرهمند شوند.
تبلیغات در شبکههای اجتماعی عموماً در ارتباط با یک برند است که پروفایل خود را در آن شبکه اجتماعی دارد. این کار، ارتباط با مشتریان بالقوه را میسر میسازد. علاوه بر این، یک شرکت میتواند یک حساب کاربری خدمات مشتریان اختصاصی ایجاد کند که منجر به بهتر شدن وجهه عمومی برند و افزایش فروش در همان مشتریان شود.
کاش مطالب بیشتری در این زمینه گذاشته بودید
بسیار عالی